Mijn eerste reis - Reisverslagen van Peggy van der Hoeven - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Peggy van der Hoeven - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Mijn eerste reis alleen, een ervaring als vrijwilliger in de townships van Zuid-Afrika!

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2015

Loving Cape Town

29 Januari 2015

Week 1
Peggy

Hee allemaal! Ik ben Peggy, 17 jaar oud, en ik heb besloten om voor 4 maanden naar Zuid-Afrika te vertrekken om te werken als vrijwilliger. Hoewel het misschien een beetje spannend is om daadwerkelijk te vertrekken, heb ik er vooral super veel zin in en kan ik niet wachten om mijn verhalen en ervaringen met jullie te delen! Liefs, Peggy.

Actief sinds 14 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2070

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: